torsdag 6 oktober 2011

Venedig i bilder

Förkylningen tar ut sin rätt, idag har jag mest legat i soffan och vilat,och spelat wordfeud, mår inget vidare. Drömmer tillbaka till Venedig, här kommer en uppsjö av bilder från Spagetti Vongole till maskerad. Och faktiskt så fotade jag ett ställe som jag tror var med i en film jag såg nyligen...med Johnny Depp, vet ni vilken film jag menar,och vilket foto? Tyvärr var filmen en besvikelse, förutom att den utspelar sig i Venedig! Som ni ser på fotona så hade vi det helt fantastiskt!!


























5 kommentarer:

Kicki sa...

Åh, jag vill tillbaka dit!! Det är så vackert, romantiskt och helt underbart! Kram

helga sa...

Hade du haft en gilla-knapp hade jag tryckt på den!!

Helena m. 4 sa...

Åååh,
sist jag var i Venedig var jag 15 år...
jösses,
lika fint nu som då verkar det som,
vill gärna tillbaka inser jag efter dina bilder,
jättefint !

fialia sa...

Åh så fina bilder o gott o varmt e de oxå. Jag var där -89, oj vad tiden går.
Du får njuta av minnena nu när hösten e på intåg.
ha de Fia

Anni sa...

Underbara bilder - den du tog ut från båten är fantastisk!