söndag 18 mars 2012

Äntligen Söndag!

Äntligen söndag! Sov förstås alldeles för länge efter nattpasset, ställde klockan på 14, men sov vidare till 15.30. En bra natt på jobbet, hade en trevlig ambulans sjukskötare med mig under natten som fick se ett riktigt PN (partus normalis).

Följde med mannen ut på ett joggingpass idag(blir många steg till stegtävlingen ), och det är inte helt fel att yngsta sonen nu har körkort och kunde åka och hämta hem lite thai mat till middag! Lovely Sunday!

I morgon förmiddag ska jag göra något annorlunda...

5 kommentarer:

Ting sa...

Du behövde nog sova!
Åh, vad gott med thai!
Vilken cliffhanger inför imorrn! :)

4U2 sa...

Ser gott ut!
Så nyfiken jag blev! ;)

Susanne sa...

Åh vad jag känner igen mig i det där. Tanken finns att gå upp i tid men när jag vakar av, DÅ sover jag som bäst!!! Men men... alternativet att jobba dagtid finns ändå inte så jag fortsätter mitt nattjobb. Låter som något spännande kommer att hända =) Kram

fialia sa...

Thai är aldrig fel. Gör min sista nattför denna ggn. Aha, vad ska du göra i morgon?
ha de Fia

Anne-Lie sa...

Även om du sover halva dagen så tycks du nyttja den till fullo ändå - vilken härlig dag!