lördag 3 mars 2012

Svensk Damtidning och Sean Banan till Globen!


En kollega på jobbet:" -Du är med i Svensk Damtidning!"
Jag: - Va..näe?
Kollegan: -Jodå,jag har tidningen med mig!
Och visst stämde det! Jag ser på bilden att morgon personalen har kommit och att vi ser så glada ut, då vet jag att vi just har gratulerat Prins Daniel som kommit tillbaka från presskonferensen. Fotograferna hade verkligen sina objektiv riktade mot vår arbetsplats denna speciella natt! (och linslusen susjos är förstås med!,haha)

Nu till kvällens händelser-hur går det i andra chansen? Jag tippar hej vilt och tror att:
Duell nr 1: Vinner Top Cats över Dynazty.
Duell nr 2: Vinner (tyvärr) Timoteij över Andreas Johnson.

Duell nr 3: Vinner Thorsten Flinck över Christer och Lotta.
Duell nr 4: Vinner Sean Banan över Youngblood.

Top Cats- Timoteij : Där segrar Timoteij
Sean Banan-Thorsten Flinck: Där segrar Sean Banan. Så till Globen ikväll: Sean Banan (yes!) och Timoteij (hm). Tror ni att jag tippat rätt?

8 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha va kul!
Tror jag hoppar andra chansen i kväll.
Kramis

Sus sa...

Jag hejar på Dynazty (för Hjärtats skull) Andreas, Och Youngblood.

Jag vill inte ha varken Torsten eller de andra i Globen.

Västgötskan sa...

Haha! Se där ja... :-D
Här blir det hyrfilm. Skippar andra chansen faktiskt. :-)

Shamrock sa...

Oh då får jag ta din autograf när vi träffas... Jag addar dig på WF (jag är vera7272)

fialia sa...

wow, jagad av paparazzi, du e ju stjärna ju.
men va kul.
ha de Fia

Petra sa...

Vad roligt med tidningen. Du ramar väl in den?
Tyvärr hade du fel, så surt att inte Sean kom till Globen.

Anne-Lie sa...

Men ser man på - kändis igen! Läge att läsa måntro?
Noterar att du var med rätt bra i dina tips fram tills finalplatserna där det blev rätt otippat;-))

Agneta sa...

Vad roligt det måste ha varit att jobba där just den dagen! :)