onsdag 9 maj 2012

Kan inte låta bli...mera NYC

 En resa jag sent ska glömma, så här kommer mera bilder- nu från kompisarnas kamera...underbara minnen, och jag vill snart tillbaka! Fotot på tornet,den näst sista bilden, är ett av de nya tornen vid Ground Zero som nu byggs.  Annars då, jo jag är tillbaka på jobbet, två lugna nätter, två normala förlossningar. Nu lite ledigt innan jobbet kallar till helgen igen. Äldsta sonen välbehållen hemma från Thailand, och nu får båda killarna se till att få ett jobb snart!







4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, jag vill också tillbaka..fort. Får spara kanske det kan bli en resa, inte allt för långt borta, Kram!

Agneta sa...

Åh.... åh....!
Om drygt två månader har jag också varit där! Jag längtar.... :)

Miss F sa...

Underbara härliga NY!

Klankis sa...

Underbart! Jag längtar dit varje dag.