måndag 21 maj 2012

Ledig vecka med ESC och prinsessdop...

En intensiv ledig vecka började jag med att äntligen olja in utemöblerna och altanen- check!
Ikväll var det dags för jympan igen, lite orolig var jag för mitt knä, men det kändes okey, fast nu ömmar det lite...hm. Mycket jag skulle vilja göra denna vecka,som att hälsa på pappa i Falun, luncha med kollegor och diverse andra saker! Något som jag INTE missar denna vecka är ESC!!!!!! Har hört de flesta låtarna tror jag, och glömt det mesta, så jag vill gärna lyssna igen på dem. Jag tror det går bra för Loreen på torsdag, hon går till final! I morgon börjar det med semifinal 1, jag kommer att sitta klistrad vid TV:n. Redan på förmiddagen faktiskt, det är ju prinsessdop i morgon, och tre stycken på jobbet är bjudna! Vår läkare, barnmorskan och undersköterskan som var med under förlossningen är alla bjudna, trevligt tycker jag, som förstås tänker hålla TV:n riktigt varm i morgon!

5 kommentarer:

Klankis sa...

Häftigt att de är bjudna!! Jag är inte bjuden. Dåligt. Jag bor ju nästan granne med Danne & Vickan.

Anonym sa...

Men va fint att personalen som var med vid förlossningen får komma!
Hoppas knät inte gör för ont. Jag hejjar också på Loreen!

helga sa...

Jag bänkar mig också framför dopsändningen idag... Sen blir det flygning hela kvällen.

Anonym sa...

Coolt att vara bjuden på prinsessdop =). Jag har sovit inför mina kommande 3 nattpass så tyvärr missade jag dopet men det går säkert i repris=) Ha det gott och nu håller vi tummarna för Loreen!!

Västgötskan sa...

Vet inte om jag ska se ESC, men jag antar att jag hamnar där i slutändan ändå... Haha! :-D