lördag 19 januari 2013

Njuter

Fotot är taget just nu, rakt upp i luften från min solstol ! Jag njuter :). Dagen började med en joggingtur och då var det väldigt molnigt ute, så tankarna gick till att fundera på att hyra bil eller nåt. Men som ett trollslag tog sig solen igenom molnen som försvann helt och hållet! Så dagen har spenderas i solen , det är så underbart! Jag har ingen längtan till utflykter eller att se mer av ön dessa få dagar vi är här. Mitt hektiska arbete gör att jag verkligen kan koppla av på solsemestern!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Susanne sa...

Idag är jag ännu mer avund. Jag klev 2 m utanför dörren idag för att ta lite vinterbilder, sedan har jag bara kurat i soffan.
Kramen

Hovdamen sa...

Jag är som du. Har inget behov alls av utflykter när jag är på semester en vecka. Jag är fullt nöjd med att ligga i min solstol o bara koppla av. Om 9 dagar bär det av till Egypten för oss. Då är det min tur.

Ha det så bra i solen!

Kram

Susjos sa...

Härligt Yoyce!!!

fialia sa...

Vilken härlig bild.
ha de Fia