söndag 13 januari 2013

Tiden går för fort!


Jösses, tiden går alldeles för fort, jag hinner inte med! Ska vi åka redan om tre dagar? ...Fick leta fram min nya "medicin" som man helst ska börja med ett par dagar innan man åker, för att ev. slippa turistdiarré!? Nu är första kapseln intagen. Sen ska man kanske börja tänka på vad man ska packa med sig? Behöver tvätta...inhandla schampoo och dylikt...hm, det är lite att tänka på!
Men först ska jag jobba ett sista nattpass innan ledigheten börjar......sen så ska jag ägna mej fullt ut åt den kommande resan!

10 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Härligt! Då har du påbörjat nedräkning nu. Ta med lite värme tillbaka sen :-)

Hoppas att sista natten går bra!
Kram K

JaanaM. sa...

Åh, va skönt du ska ha det! :)

Anonym sa...

Ha det så skönt!

Sus sa...

TA MIG MED!!!!!

Victorias Provkök sa...

Jag vill också åka:)
Ha en fin kväll
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Blåklinten sa...

Usch vilka "jobbiga" problem du har Susjos;-)

Anna sa...

Hoppas att ni får en superhärlig semester! Njut i massor, det är du värd!

Helga sa...

Underbart! Njut av värme och sol. Sen åker vi vid påsk...

Rantamor sa...

Hoppas att du får en underbar resa med värme och slappa sköna dagar......

Tjingelingen från Rantamor.

Hovdamen sa...

Vad härligt! Vi letar också resa just nu:-) Mannen måste bara kolla när han kan ta ledigt....jag vill iväg....