onsdag 25 september 2013

Finbesök

Det verkar som sommarvärmen försvann lite för fort, helt plötsligt är det riktigt kallt ute! Nåja, när jag vaknande (kl var 12.15!) så var det i alla fall +10 grader ute. Men det blev till att sätta på sig lite mer kläder när jag skulle ta mej en joggingrunda innan "brunch". Sen fick vi finbesök av makens systerdotter och hennes lilla 2månaders tjej...hur mysigt var inte det! Vore ju kul någon gång i framtiden med barnbarn...fast inte riktigt än...
Nu är det dags igen för två nattpass :)

5 kommentarer:

Agneta sa...

Mysigt med bebisbesök!

Knasterfaster sa...

Mysbesök! Jag längtar efter barnbarn men hoppas ändå att det dröjer. Min äldsta son är 19 år.

Anna sa...

Mysigt!
Jag tycker snart de är dags för mina tjejer men de dröjer nog :)
Kram

Anni sa...

Vilken gullsnutt! Hoppas att du inte blir mätt på bebisar på ditt jobb, det vore ju tråkigt den dagen barnbarnen dyker upp ;-)

BP sa...

Gud så söt hon är! Lite mera att ta i än i vanliga fall i ditt jobb;-)