måndag 2 september 2013

Jympa, Afro dans,OLearys och World War Z


Det blev ett besök på F&S idag, behövde få lite inspiration till att göra ett nytt pass, och så få röra lite på mig. Så jag jympade först och stannade kvar på Afro-dansen som jag aldrig provat förut, det var kul! Sen blev det middag med make och son på O´learys i Kista , jag var jättehungrig och beställde in en Fajita-Pita med biff och kyckling. Men titta vad enormt mycket mat jag fick in!!!! Jag brukar då alltid äta upp allt som finns på tallriken, men nu fick jag be om ursäkt när de hämtade min tallrik (och nån doggy-bag var det inte läge för då vi skulle på bio sen!) Jag orkade äta upp köttet och alla goa såser,men bröd och pommes gick bara inte ner- så proppmätt! Ja ni ser på fotona före och efter jag ätit!!
Mätta och belåtna gick vi sen på bio. Jag valde film (Brad Pitt var med i filmen) men hade ingen aning om att det var en zombiefilm!
Och tro det eller ej, men det var en väldigt spännande film! Så gillar ni action,zombies(?) och Brad Pitt så har ni här 2 timmars underhållning! Gå och se World War Z!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, ja det var en riktig skogshuggarportion.

Måste tipsa Darlingen och hans son om den filmen. De gillar zombiesar :)

JaanaM. sa...

Visst är afro kul!

BP sa...

Ja den portionen hade jag nog inte heller klarat av. Alldeles för mycket! Kul att du gillade filmen och Brad Pitt kan man ju titta på i alla roller;-)

Home2tiny sa...

Jösses, mat för två....Jag som älskar vampyrfilmer o serier kan nog tycka en zombiefilm är riktigt bra om inte så har jag ju något snyggt att vila ögonen på.....Kramisar Tina