måndag 25 november 2013

52 timmars jobb-check!

Sådär ja, i morse checkade jag ut efter 52 jobbtimmar (må+tis natt, fre+lör+sön natt) Tyvärr är jag inte riktigt ledig ännu, redan i morgon ska jag tillbaka,men då på dagtid för att instruera i teamträning igen. Men sen är resten av veckan ledig! Härligt! Har en del inplanerade saker förstås...tandhygienist besök och så måste jag hinna med ett besök till pappsen i Falun också. Ja, de lediga dagarna fylls snabbt upp med aktiviteter. Borde också lägga in som aktivitet att inte göra någonting en dag då och då! Ikväll var det dags för jympa igen, jag kan inte skryta med att jag åkte dit med en massa energi i kroppen, är lite sliten efter natthelgen- men som vanligt kommer energin under passet. Nu har jag en spännande natt framför mej, kommer jag att somna?

7 kommentarer:

JaanaM. sa...

Hoppas du kunnat sova!

BP sa...

Du kommer att somna som en stock! Å japp, du borde planera en att göra ingenting dag någon gång, men jag tror i te att du skulle trivas med den;-)

Kicki sa...

Godmorgon, har du sovit?:)
Vilket jobbpass, helt galet och när man äntligen är ledig måste massa måsten göras! Kram

Helga sa...

Men herregud. Jobba så mycket är ju inte klokt! Är det verkligen tillåtet?

Vi får max jobba 47,5 timme på 7 dagar. Iofs kan vi gå upp till 60 h vid extrema situationer.

Shamrock sa...

Ledigtid måste man oxå har, låter som en bra idé att boka in ingenting i kalendern

Monica sa...

Jag ska nog också bli bättre på dagar utan aktiviteter.
Bara hänga i soffan med böcker, tv tittande och slöa.
Fast det lär inte hända på denna sidan av året! :)

Ha en skön "ledighet"!

Home2tiny sa...

Jag hoppas verkligen du tar minst en bara vara dag, jisses hur orkar du jobba ett sådant mördarpass, är djupt impad. Njuut av din ledighet. Kramisar Tina