lördag 30 november 2013

En kväll på stan med goda vänner, musical och möte med en bloggare!

Mötte upp våra kompisar på B.A.R, där en av oss vågade på ostron till förrätt
..och det var inte jag...
På stan är det underbart vackert nu med alla juldekorationer som lyser upp i mörkret.
Efter musicalen så gick vi till Royal Viking hotel och tog en drink i baren...
Musicalen var inte så bra som jag trodde, då är Priscilla ett snäpp bättre. Roligt var att jag träffade snygga bloggerskan Rockiana på plats, världen är bra liten! Och vi blev allt lite kära i musicalstjärnan Bruno Mitsogiannis...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jo men han var ju så söööt ... och sjöng som en gud :)

Och det var verkligen roligt att vi råkade stöta ihop. Kanske gör vi det igen när Flashdance börja gå, för den har redan döttrarna och jag bestämt att vi ska se.

Kram!

BP sa...

Där ser man - världen är liten. Kul med en surprise träff och den där Bruno är ögongodis. Håller helt med dig där, men jag utgår ifrån att du vill inte dela honom med mig;-)

Kicki sa...

Ja vad säger man...
Kul att träffa andra bloggare!
Kram

Shamrock sa...

planerad eller oplanerad bloggträff? Spelar egentligen inge roll för det är alltid kul

Susanne sa...

Ostron är inte min grej heller =(

Anni sa...

Jamen Bruno föll vi ju för redan på Stadsteatern - du vet, i musikalen med Lisa Nilsson som jag precis just nu inte minns vad den hette. Han spelade sonen som inte fanns! Underbar kille!

Susjos sa...

Visst är det så Anni, Bruno var med i Next to normal, sjöng lika ljuvligt då!