tisdag 25 februari 2014

Dan före lön...

...är det idag, och den är efterlängtad när den kommer i morgon! Har sovit som en stock i natt, men ändå varit trött idag. Tre nattpass på raken tar på krafterna. Men vädret är inte heller något vidare. Därför lägger jag in en bild från Venedig i september 2011...solen sken och det var varmt å skönt! Idag när min man kom hem så lurade han med mig till F&S där jag provade crosstrainern, helt slut efteråt! Å nu har vi just sett filmen " The Butler" på SF Anytime, klart sevärd!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Den vill jag oxå se.

Home2tiny sa...

Hoppas du får en god natts sömn, tre jobbnätter tar på krafterna förstår jag. Nu längtar jag ännu mer efter vår resa till Italien i påsk, ska bli såå skönt. Kramisar Tina