tisdag 30 september 2014

Nätshopping och Kevin Costner

"Vässade pass,bättre flås"- jag har lite att leva upp till när IW -passen börjar...ehh! Därför tog jag en liten joggingtur idag också, trots ryggont( som faktiskt blir bättre när jag joggar!) Idag har jag storhandlat till fredag, tänkte ha en liten födelsedagsmiddag då, alltid kul.  Nätshoppade lite häromdagen- en ny jacka som såg så snygg ut, hoppas den är det i verkligheten också, vi får se!
Det blev filmkväll med maken ikväll via sf anytime. Vi såg " 3 days to kill"- som jag trodde var en ren action ( hade jag varit själv ikväll hade jag sett filmen "Grace of Monaco"), men jag gick med på att se den då Kevin Costner hade huvudrollen! Det var inte heller en ren action rulle, nej nej, även en komedi! Så om ni gillar Kevin Costner ( och en hel del våld också,hm) se den!!! Den får 4 av 5 stjärnor av mej!

1 kommentar:

BP sa...

Så du är en Desigual och Esprit fan, precis som jag:-)
Hoppas du blir nöjd med jackan. På bilden ser den ju skitsnygg ut:-)