onsdag 3 januari 2018

A Million Years

Det är som vanligt lite mycket nu...känns som det var länge sedan jag hade semester, men det var det ju inte, strax före jul var jag ledig en vecka. En skaplig natt på jobbet, och så en sovdag. När jag vaknade var det dags för IW på Friskis, och nu ska jag hasta vidare till jobbet igen, hinner precis med en dusch och lite mat, nu strax mot bussen!
Roligt var det i alla fall idag på IW -passet, det var nästan fullt! Flera motionärer var där för första gången, och jag hoppas det tyckte det var kul och svettigt och kommer tillbaka! Min inledning/uppvärmning är denna låt med underbara Mariette från förra årets Melodifestival, lyssna och njut!

7 kommentarer:

Ditte sa...

En härlig låt! Bra val tycker jag och den entusiasmerar.
Kul att så många kommer till dina pass och jag kan verkligen förstå dem. En bra ledare i vad det än gäller är så viktigt.

Önskar dig en lugn natt.
Kram!

BP sa...

Jättekul att så många kommer till ditt pass och verkar uppskatta dina låtar och övningar. Å just i januari ser man alltid en rejäl ökning av människor som har avgett nyårslöften och/eller fått årskort på gym-/motionspass i julklapp. Ser att alla maskiner hos SATS i Täby Centrum är upptagna. Om någon månad ser det betydligt glesare ut. Får mig alltid ett gott skratt där;-)

Men hos dig tror jag nog att deltagarna stannar hela året:-)

Ama de casa sa...

Härlig låt! Hon ska ju vara med i år igen :-) Men jag kan inte riktigt förlåta Christer Björkman för att han tydligen ratade Alcazar trots att dom hade en (enligt dom själva) bra låt... Nåja, snart drar det igång igen :-)

Hoppas dina nykomlingar återkommer :-)

Geddfish ♥ sa...

En perfekt uppvärmningslåt!
Du har mycket omkring dig, många roliga järn i elden!
Känner igen lite från när jag var i din ålder, då körde jag gympapass för invandrare.

Ha ett fortsatt gott 2018! Kram!

Susanne sa...

Kikar in och önskar dig god fortsättning på det nya året.

House and Garden by Bia sa...

Måste säga att jag tycker du har en härlig energi !!
Bara man trivs med mycket hålla igång så ;))...
Nu går vi iaf mot ljusare tider, härligt !!
God fortsättning !
Kram bia

Anonym sa...

Tyvärr kan man inte lyssna till låten i USA.
:(

Skulle behöva lite uppvärmning här i kalla USA.
Blåsigt dessutom. BRRRR !!!

Ruth i Virginia