söndag 13 oktober 2024

Skyltsöndag

Så var natt nr 2 gjord, och jag är lite ledig igen. En bra natt på jobbet. BP.s skyltsöndag idag, det får bli det lite tokiga skyltar från nätet, förutom Snobben skylten med tänkvärda ord.
 
Ehhh....okey!
Inte dumt!
Nä, det ska man inte behöva!
Den här skylten gillar jag!
Har man läst Harry Potter så fattar man!

Efter en god dags sömn var jag och min man redo för att träffa lilla familjen som kom hit på middag. Svängde ihop en smarrig köttfärssås och spagetti, och Samuels favorit: riven parmesan !

Mysigast av allt, vi har en nattgäst, Samuel är kvar, för i morgon ska vi ha en heldag med honom, vi hade tänkt gå på Spårvagnsmuseum, men de har stängt på måndagar, så vi har fått tänkt om, det blir Leos Lekland i Barkarby!

2 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Näe, jag dricker nog helst mitt kaffe utan det innehållet:-)
Som jag sagt så många gånger förut så är du en fena på att hitta roliga skyltar på nätet. Att ta ersättningsbussen för den inställda hissen är ett bra exempel - hahaha:-) Och japp, jag har läst HP, så jag förstår busskylten:-)

Hoppas att solen kommer skina på dig, maken och Samuel. Lekland låter helt okej, men jag har aldrig besökt ett;-)

Tusen tack för en härlig Skyltsöndag och länken:-)

Äventyret framtiden sa...

Mycket roliga skyltar! Haha...
och imorgon Samuel för hela slanten!
Kan det bli bättre?
Ha det så bra, så bra!
Kram