tisdag 23 juni 2026

Födelsedagsfirande

Idag fyller min lillasyster 63 år, så jag lägger ut den söta bilden på oss två när vi var lite yngre!

Jag tog bilen till Tensta och hennes boende, där fanns en midsommarstång och de hade suttit ute och ätit midsommarmat precis där bredvid på midsommaraftonen.

Jag hade med mig jordgubbar och glass, en krukväxt och 20 st frimärken, frimärkena hade hon önskat sig, de är ju så himla dyra och min syster gillar att skriva brev, så det blev en bra present.
Vi tog en kort promenad ner till centrum i det fina vädret...
Fina blomsterarrangemang i Tensta.
Nu laddar jag för mina två favoritpass på gymmet ikväll.


2 kommentarer:

Znogge sa...

Så fin bild på dig och din syster <3
Då blev det ett bra firande och presenten var bra. Portokostnaderna har verkligen rakat i höjden får man säga. Det har helt enkelt blivit dyrt att skriva brev.

Kram och god kväll!

BP sa...

Vilken härlig bild på er två sötingar:-)
Tensta är faktiskt så mycket finaste än dess rykte! De har ju till och med en egen majstång. Gissar att ditt bostadsområde inte kan skryta med det. Inte jag heller.
En perfekt idé med frimärkena. Blir alltid så glad när jag ser att det faktiskt fortfarande finns folk som skriver just brev och kort...
Nu hoppas jag verkligen att kanoooooonvädret håller i sig:-)