måndag 22 juni 2026

Glad Måndag

Glad måndag idag, Caritas tema. Är så glad att dahlian överlevde när vi var på landet över midsommar, den blommar nu så fint. Idag blev det en seg joggingtur, men jag kom ut i alla fall.

Kul  ikväll att se fotbollsmatchen Argentina-Österrike med den helt fantastiska Messi som gjorde båda målen för Argentina!

Andra semesterveckan börjar nu, det blir besök hos syster i morgon som fyller år, sen får vi se vad som händer i veckan.

 

2 kommentarer:

BP sa...

Sååååå vacker den är dahlian. Och tuff också, då hon överlevt ert besök på landet.
Ja, Messi är Messi. Så enkelt är det. Han gjorde även alla tre målen i första gruppspelsmatchen. Den killen är helt fantastisk och varken Ronaldo eller Modric är i hans närhet.
Nu önskar jag dig ett lyckat besök hos din syster. Hoppas hon blir glad över ditt besök:-)

Znogge sa...

Vilken fin dahlia så jag förstår att du är nöjd med att den överlevde er tripp till landet.
Den matchen är inget för mig utan jag nöjer mid med att läsa resultatet.
Mysigt att fira din syster i morgon.
Kram och god kväll!