onsdag 15 juli 2009

En svettig natt

Hur dum får man vara att man kör ett jympapass strax innan man ska jobba? Hann knappt med en snabbdusch innan arbetspasset. Glömde visst att mitt jobb kan vara som ett jympapass också?!
Full rulle från start i går kväll,och när kl. var 01.30 var jag lika svettig som efter jympapasset tidigare på kvällen,det kan vara tufft att föda barn,och ibland känner man sej lika slut som kvinnan efter förlossningen!
Det vara bara att byta kläder och jobba vidare och se glad ut :)
Mycket skönt var det att ta en dusch i morse när jag kom hem innan jag kröp ner i sängen för den efterlängtade vilan. Nu är jag ledig två nätter innan det är dags för de sista två nätterna att jobba innan semestern. Ikväll tänder vi grillen och tar ett glas vin...because I´m worth it!

1 kommentar:

Anneli sa...

Det verkar du vara värd! Hoppas att det smakar gott.