fredag 6 november 2009

Sommarminne

Idag behövs ett sommarminne i bloggen! Skiathos i Augusti...blått hav,blå himmel. Om jag blundar hör jag vågorna..känner den varma vinden..solen som värmer min kropp :)
Tur att man har sina minnen..de behövs så väl i denna gråa årstid. November är en tuff månad tycker jag,mörkret kommer över en. Jobbar man natt så ser man ibland inte ljuset på flera dagar!
Har i alla fall laddat dessa två nattpass som jag har framför mej med ett jympapass på lunchen,som jag fick hoppa in och vikariera på idag. Kul med lite nya ansikten bland motionärerna,och skönt med lite motion.
Hann också snabbt in på Stinsen gallerian och prova och köpa ett par jeans och köpte med mig sushi hem,mums!
Men snart dags att jobba,av någon anledning känns alltid fredag kväll lite svårare att gå till jobbet,kan bero på att många andra äntligen är lediga efter en arbetsvecka?!
Nåja,trevlig helg alla som får vara lediga och i lugn och ro se på IDOL ikväll :)

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Men fullmånen har väl gjort sitt så det kanske är lite lugnare denna helgen;-))

Jobbar hårt mentalt för att fixa mörkret! Å snart vänder det ju;-))

imse sa...

November är verkligen en hopplös månad! Man får se fram emot första advent.

Ha en bra jobbnatt! Kram

Helga - precious sa...

Åh... vilken bild!
Var det bara tre månader sedan vi var på Kefalonia. Vart tog tiden vägen?