onsdag 23 juni 2010

Kroppsbesiktning och Måbra piller

Idag var det dags att besikta mig :) Och få lite mer piller som håller vallningarna i schack! Ack ja..det är bara att inse att man inte blir yngre precis.
En härlig promenad fick jag till doktorn idag från pendeltåget genom vackra Vasastan.(se bilden)
Sen var det dags att gratulera lillsyrran som fyller år idag, 47 år,snart är hon ikapp mej,haha!!!

I morgon ska det handlas och sen åkas upp till landet i Norrtäljetrakten,åh va jag längtar! Som traditionen bjuder så firar vi midsommar med våra goda vänner, i år vet vi ännu inte hur många ungdomar som blir med ?

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Såg att du besiktigade bilen härom dagen - jag gjorde det igår och det gick fint värre;-))
Men du gick även och besiktigade dig själv med ett läkarbesök - kanske ett sätt att komma ihåg det om man lägger det ihop med bilbesiktning! Njut nu av din ledighet för det tänker jag göra om ett par veckor!