tisdag 15 juni 2010

Tankar en tisdag


Ryggen är inte helt bra,men blir lite hjälpt av Voltaren i alla fall. Stretchar och vilar ryggen platt på golvet. Lite tufft att storhandla idag,var slut i ryggen när jag kom hem. Ska försöka jobba mina sista tre nätter innan semestern denna vecka,om ryggen vill?
Var in till grannen med boken "Ett liv kvar att leva" . En jobbig men läsvärd bok, som jag läste när jag låg till sängs förra veckan,många tårar fällde jag...
Nu börjar pionerna slå ut,visst är de vackra?

4 kommentarer:

Mia S sa...

Vacker blomma...och vilka fina bider du tagit i Skåne :)

Ta det lugnt med ryggen, den ska hålla ett tag till...länge !
Kram ♥

Helga - precious sa...

Älskar pioner!

Synd att jag flög till Malmö 2 ggr och till Umeå i måndags. Jag hade absolut hälsat om jag sett dig :)

Anni sa...

Pioner och vallmo är mina favoriter - gissa om jag njuter i trädgården just nu?

Krya på dig!

Öbon sa...

Vill ha många pioner, men först en trädgård utan lerhögar, lupiner och rådjur.
Kan man få det?