söndag 5 juni 2011

Bråda dagar och nätter

För ett svagt ögonblick så trodde jag att denna natt skulle bli lugnare,men så fel jag hade! Timmarna rusade fram även denna natt,och ingen rast mer än en liten snabbis på stående fot. Strax innan det var dags att gå hem så hamnade jag på operation för ett kejsarsnitt,som gick så bra så ;). Det blev bara en halvtimmes övertid idag. Det var tur det,för klockan skulle sättas på ringning så jag hann vakna innan jympapasset idag. Kaffet fick jag dricka i bilen på väg till jympan...
Så nu är jag laddad inför natt nr 3...undrar om den blir lugnare eller?

5 kommentarer:

Kicki sa...

Kanske tur du inte vet, jobba lugnt! Kram

4U2 sa...

Önskar dig lycka till och en riktigt paus! :)

Shamrock sa...

Hoppas att du får en lugnare natt. Men maj och juni är väl högsäsong när det gäller födslar

Helga - precious sa...

Det verkar skifta rätt bra på ditt jobb ;)

Eva sa...

Hoppas du får en skön kväll!
Kram Eva