onsdag 8 juni 2011

Skymningsljus och dygnsrubbningar

Åh va jag älskar dessa ljusa kvällar! Vill inte att det vänder snart :(. Tog det här fotot på väg hem från jobbet på möte ikväll,klockan är närmare 21.30..visst är det underbart!
Hade svårt att sova i går natt,klockan var nog närmare 02.40 innan jag kom i säng, och det gjorde att idag har jag varit trött och seg. Hm...
Men idag har vi i alla fall handlat allt till studenten på fredag. I morgon så ska en hel del förberedas.
Hoppas jag sover bättre i natt...

5 kommentarer:

Maya sa...

Här har man inte sovit något vidare på grund av åskan, jag vaknar ju när det smäller :( Men annars är allt toppen! Så härligt med sommar!
Ha en underbar dag!
Kram

Anonym sa...

Det pendlar så fort bara. Ena stunden vräker regnet ner och det är blixtar och dunder, och i nästa skiner solen. Det gäller att hänga med i svängarna... ;)

Mina dagar sa...

Åh, så söt han var din son när han vara liten!!
Ja min är 25 nu och det fattar jag INTE!!!

Hoppas allt fix med studentfesten går bra idag! Ni verkar ju få riktig tur med vädret på fredag också:)

Kram Eva, som undrar hur i alla fridens dagar du kan älska Kista C???
Jag blir tok stressad av allt folk som irrar omkring och alla dessa butiker!
Åker äldre till Stinsen eller Sollentuna C.

Eva sa...

Hoppas ni kan njuta ordentligt på studentdagen och festen och hoppas sonen får en härlig dag!

Kram Eva

Monica sa...

Lycka till med studenten imorgon!
Hoppas ni får en toppendag och bra väder :)
Kram