söndag 30 september 2012

Ljuva 80 tal?

Ja,bilden är lite suddig, men nog ser man att den är tagen på 80 talet, haha!! Jag och min barndomskamrat i Falun. Visst är vi tjusiga! Ännu ett gammalt minne från förr :)
Annars fortsätter jag min ledighet idag,men haft en molande huvudvärk hela dagen-knappt att treo hjälpte. Maken jobbar. Passade på att gå på ett jympapass på eftermiddagen. Har fått bra med träning denna vecka.
I morgon är det ny månad, och snart födelsedag igen. Tyckte nyss att jag hade födelsedag?

11 kommentarer:

Blåklinten sa...

Åh, den där ljusa snygga bruttan var visst väldigt lik mig själv på 80-talet. He, he

Anna sa...

ha ha lite kul, exakt den där frillan hade jag, tror kläderna ser bekanta ut också :)
Ha en bra dag! Kram

Kicki sa...

Ser bekant ut!:) Fina ni var!
Ja, födelsedag...redan!?

Mina dagar sa...

Imponerad av att du ska gå på jympa trotts huvudvärk! Jag skulle inte ens tänka tanken!

Kramar

Anonym sa...

Snygging! Axelvaddar och tidstypiskt frilla :-)

Monica sa...

Åh, ljuva 80-tal!
Så fina ni var!:)
Kram

Anna sa...

Ni är ju supersnygga! :) 8 talet var ett härligt årtionde!

kattiiiiss sa...

Härlig bild! Den utstrålar typiskt 80-tal :-) Det är förresten en bra årgång 80-talisterna haha jag tillhör ju den!

Kram K

Malla sa...

hahaha underbar bild ju! :D

Mallan sa...

Hahaha, underbara frillor :-)

Anonym sa...

Hahaha, underbara frillor och kolla in axelvaddarna!!!! SÅ kul att se =). Jag har ju träffat mannen i mitt liv <3<3<3 och han bor i Falun!! Fin stad. Får se om jag eller han flyttar.... Kram