lördag 8 september 2012

Nu blev jag paff!

Det var svårt att jobba i natt, tänkte bara på pappa . Som tur var det lugnt, så vid 02.30 tiden åkte jag hem för att vila några timmar innan resan upp till Falun. Kunde bara sova 2 timmar. Snacka om att man är orolig! Maken har följt med till Falun idag, så jag kunde vila lite i bilen :). När jag kommer in till pappa idag så säger han med en klar blick : Jag vill ha mat!
Så jag har matat honom med bananer och risi frutti, och whisky förstås! Han var så pigg och har pratat så! Jag är så överraskad! Igår fick de inte kontakt med honom och kunde inte ge honom något att äta på hela dagen.
Nu har vi checkat in på Grand Hotel. Stannar över natten här, och ska försöka njuta av kvällen :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

Susanne sa...

Styrekramar i massor.

Kicki sa...

Vad skönt att det blev så positivt när du kom dit! Kramar

fialia sa...

men så gott för dig att det var en sån dag när du var där.
ha de Fia

Ting sa...

Kram till dig!

Anonym sa...

Skickar kramar till dig.

Mallan sa...

Nä men så skönt! :-) Kram

Gafflan sa...

Hoppsan! Vad roligt att pappa piggnat till. Hoppas ni får en trevlig kväll.
Kram

Hökis sa...

Vad skönt att han var piggare.

imse sa...

Vad skönt att du är där. Han hade nog väntat på dig. Sparat sina krafter.

Kram