måndag 25 mars 2013

Yngsta sonen framme i Kapstaden!


Fick just veta att släkten(med yngsta sonen) nu är samlad i Kapstaden, känns skönt att veta att resan från Maputo via Johannesburg med bil och sen flyg därifrån gått bra! Hittade två fina foton på mej och mina killar när vi var på Kreta sommaren 2008. Första bilden är på yngsta sonen(då 16 år) och mej, och den nedre bilden är på äldsta sonen (då 18 år)...
Så-tillbaka till nutid! Idag ska jag försöka jympa första gången på två veckor, men ryggen känns faktiskt okey, så jag tror att jag vågar. Sen blir det stress hem,dusch å mat för vidare till jobbet i natt! Tjing!

7 kommentarer:

Rantamor sa...

Snygga killar men med en så snygg mamma kan det inte bli annat...
Hoppas det går bra för sonen på resan.

Tjingelingen.

Anna sa...

Förstår om du saknar dina fina killar, snart är dom hemma igen,'Kram

BP sa...

Håller helt med Rantamor - hon kan det där med killar.
Skönt att sonen har kommit fram - å jag är inte så lite avundsjuk - Kapstaden...

fialia sa...

Så skönt att veta att allt gått bra.
ha de Fia

Anonym sa...

Så skönt när man får bekräftat att allt gått bra. Jag går just nu med ständig oroskänsla när dottern befinner sig i Thailand sedan 31 jan och väntas hem den 26 april. Förra veckan gick hennes mobil sönder och kontakten kommer försämras ytterligare sista veckorna... suck. Inte alls roligt men hoppas att hon har det bra och att hon hör av sig om något skulle hända (usch!) Ha det gott. Kram

Home2tiny sa...

Förstår att mammahjärtat värker när killarna är ute på resande fot. Men vilken resa sonen för vara med om, Kapstaden wow. Fina killar, ser att de ärvt snyggenen av sin mor. Kramisar Tina

Helga sa...

Kul att se dina killar! Visst är det kul när ungdomarna är ute på äventyr men också skönt när allt funkar bra. Vår son är ju i Texas nu, vi ska till Las Palmas snart o sen när vi kommer hem ska dottern till Berlin.