torsdag 7 juli 2016

Las Vegas dag 2





Det blev en dag vid poolen ( ja förutom min man då, som stannade inne vid bettingborden och såg matchen mellan Portugal och Wales)


Vi andra passade på att dricka en pitcher med frozen margarita!


Man fick se till att doppa sig i poolen ofta, det är varmt i luften...+39 grader idag! Har köpt mej en hatt för att skydda huvudet!


Dags för mexikansk middag!


Sen ut på The Strip , vilket jättenöjesfält detta är!!!
I morgon blir det poolen igen , för endel av oss, och på kvällen är det dags för en show!!!


Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

Mias Mix sa...

Wow vilka upplevelser! Och så praktiskt att ha en kär vän att besöka och kunna bo hos. Måste ha varit jätteroligt för er att träffas igen. Las Vegas vill jag uppleva någon gång i mitt liv, finns med på min bucket list :) Och solhatt är ett måste för mig bara jag är i Europa på solsemester. Får sån huvudvärk i solen.
Fortsätt njut av er fantastiska resa!!!

Comsi comsa sa...



Så härligt, avslappad och glatt.....

Kram ♥

Ami sa...

Ser verkligen helt fantastiskt ut!
Ha det fortsatt bra!
Kram

Ama de casa sa...

Inte konstigt att du blev i hatten efter den Margaritan! ;-)

Ska bli kul att se vilken show det blir :-)

Susanne sa...

Trist att du blev tvungen att dela med dig av drinken ;)

BP sa...

Helt underbara bilder från Las Vegas som jag sett så ofta i olika filmer. Det måste vara suveränt att uppleva denna miljö irl.

Din man lär nog sitta kvar vid betting borden även ikväll antar jag. Kul att matcherna visas i USA.

Ditte sa...

Kanske hade en hatt med större brätten vait än bättre mot dessa starka solstrålar...
Ni ser ut att ha det bra och inte har ni helle rsvårigheter med att hålla värmen....Bra att dte finn rejäla drinkar som svalkar.
Ohc visst är hela Lasse Vegas ett stort nöjesfält. Titta gärna in på Ceasar´s Palace, häftigt hotell med ALLT.
Önskar er fortsatt fina dagar.