onsdag 14 september 2022

Onsdagsmix

Min man är då för snäll, nya rosor på bordet, precis vad jag behövde efter den intensiva starten på denna vecka!
Idag hade jag bara en punkt på almanackan, och det var ett IW soft pass ikväll. Det var hela 7 motionärer på plats, och det blev ett härligt pass. Hade kirurgtejp med mig och klistrade fast den trådlösa micken i pannbandet, det fungerade faktiskt, kul!

Orsakullan undrar idag : 

14. Jag är för gammal för att förstå…

...har fullt upp med att förstå all teknik som kommer i en rasande fart, inte minst alla finesser på min Iphone, lär mej fortfarande nya grejer !

 

9 kommentarer:

znogge sa...

Så omtänksamt av din man att köpa blommor och vilken fin bukett. Där har Husse en hel del att lära ;-)

Kram och ha det gott!

Anonym sa...

En gång hängde jag med bra i IT världen. Men det var då det!
En sådan fin man du har! Här är det långt mellan blombuketterna... fast nu har vi förstås kunnat hämta sådana i trädgården ett bra tag! Ha det fint! Kram

BP sa...

Vilken fräck selfie! Ja, din man vet verkligen vad du behöver och vad du är värd för honom:-)
Håller helt med dig om all teknik. Tack och lov att jag var smart nog att köpa en likadan iPhone som bästisen Yvonne har. Varje gång jag har en fråga så har hon svaret...

Äventyret framtiden sa...

Säg det med rosor...och det säger din man! :)
Så fin bukett!
Fiffigt med kirurgtejpen. Alla sätt är bra förutom de dåliga!
Ha det bra!
Kram

Anki sa...

Fin selfie! Vackra rosor ... du har en omtänksam make! ♥
Kram

Ditte sa...

Du ser så pigg ut! Härligt! Och det blev ju verkligen en intensiv start på veckan.
Roligt att Friskispasset blev bra och perfekt att du kom på tanken att tejpa fast micken. Smart!
Så omtänksamt av maken att köpa rosor. Förstår att du blev glad.
Varm kram

Anna i Portugal sa...

Fint med blommor, det piggar alltid upp! Smart lösning med micken. Tänker också att en inte behöver hänga med på allt nytt som kommer. Det svåra kan dock vara att välja :)

Annika sa...

Härligt med blommor.
Gud jag vet, tekniken. Både älskar den (mest) och hatar den (när det strular). Tror bara att jag utnyttjar en fjärdedel på min iPhone, haha.
OCH tänk sen hur det ska bli när man blir (ännu) äldre, haha.
Kramar!

Paula sa...

Du är fiffig du, på senare år har kirurgtejp blivit poppis hos mig. Har alltid en rulle framme, kan användas till mycket! Och vilken underbar make du har som spontant kommer med blommor. Kram