torsdag 18 september 2008

Galen natt 2

Jadå,full rulle på jobbet i natt igen! Värre än ett jympapass! Hade en tuff,tung sugklocka i natt som vi var många som kämpade med. Läkaren och jag svettades så det stod härliga till! Ja,inte att förglömma min usk:a och bm.studenten! Fick även ta hjälp av en kollega innan vi efter mycket slit fick ut barnet,puh! Ja, vi får inte glömma mamman,som hon kämpade med! Jag lovar att jag sovit gott i dag,och ville inte alls gå upp nu när klockan ringde. Men jag har ju mitt jympapass nu kl. 18 innan det är dags för natt nr 3, blir den lika galen?

2 kommentarer:

imse sa...

Nej, jag hoppas att du får en lugn och mysig natt.
Bra att du kan varva ner och sova på dagen.

Kram

Strandhs Mia sa...

Läst !

Lite avis på ditt jobb.. trots sugklockor och allt.. är jag!
Hoppas du får en lugnare natt i natt ..

Kram