torsdag 25 september 2008

Maja

Är hon inte vacker,vår 7-åring!

2 kommentarer:

Strandhs Mia sa...

Vilken vacker dam , älskar katter för dom är så otämjbara . det ska liksom bara gå i deras tempo och dom väljer vem dom vill tycka om, så de så.. (ja hundar och hästar också, gillar alltså) !

Jag försöker långsamt greja i lilla Nisse till oss. Nisse är inget problemet utan våran Zagavovve, hon blir så glad och sprallig och ivrig så hon skrämmar den lille katten på flykt..

Anna Karin sa...

Hej Susanne!

Vilken otroligt söt och fin katt ni har! Vi har också katt, hon heter Missan, är fem år och kolsvart! Hon är så otroligt mysig, kelen och härlig. Men, visst, hon har sina små egenheter... Om hon är ute på natten och vill in sätter hon sig på fönsterbläcket utanför vårt sovrum och jamar och jamar tills vi vaknar och släpper in henne!

Kul att höra att ni bor nära Norrviken! Då vet jag ju på ett ungefär var jag har dig på kartan!

Ja, det stämmer, vi ska ut och resa. På söndag åker vi till Samos på en veckas semester. Det ska bli mycket skönt! Tack för hälsningen!

Nej, nu är klockan mycket, det är väl bäst jag går och lägger mig... Det är ju en arbetsdag imorgon också!

God natt och sovgott!
Kramar från Anna Karin