söndag 18 januari 2009

Benjamin Buttons otroliga liv


Foten ja,börjar bli bättre. Igår var första dagen utan bandage! Så därför tyckte jag idag att nu måste jag prova med lite motion. Sagt och gjort,upp på den gamla trampmaskinen och gå...kändes ok ,men nu efteråt hm,lite öm,lite röd. Så nu har jag lindat foten igen....
Och nu ska jag VILA foten hela kvällen,äldsta sonen var på premiären av " Benjamin Buttons Otroliga Liv" i fredags,och han blev betagen! Så nu går vi andra och ser den ikväll...mastodontfilmen med bl.a Brad Pitt och Kate Blanchett. Äldsta sonen sa,"- du får bara inte somna mamma". Ska försöka att låta bli *ler*....

4 kommentarer:

Katinka sa...

Vill också se den, men det får nog bli nästa vecka istället. Kul att den verkar vara bra!

Tant Janet sa...

Ser fram emot din recension sen. Jag vill också se den!

Lallis - liv och leverne sa...

Ja! Jag har sett reklamen och blivit otroligt sugen på att se den. Den verkar hur bra som helst. Ska bli kul att höra vad du tycker.
Kram Lallis

CharmKatti sa...

Rapport från filmen?
Var den bra?