tisdag 13 januari 2009

Enbent jympaledare..


Nu börjar ångesten sätta in....måste få färdigt vårens jympapass! Och här haltar jag omkring på ett ben,suck! Musiken är ju färdiginspelad på minidiscen,det är "bara" rörelserna kvar. Sagt och gjort,med lindad fot,läsglasögon på,F&S rörelsebank uppslagen,nya jympadvd:n på TV:n och musiken i öronen så har jag hoppat runt i vardagsrummet ! Puh...inte lätt ska jag säga,men nu är uppvärmningen så gott som klar:) Är riktigt stolt måste jag säga,fast nu värker ryggen och foten lite grann....hrm...
Och nu är det dax att gå in i köket och förbereda middagen (jadå,foten vilar på en stol då!) innan jag ska in på ett kvällsmöte på jobbet,men är ledig änu en natt...skönt!
PS. Va glad jag blev att Maria Lundqvist fick en guldbagge för bästa kvinnliga biroll ;) DS.
Styrkelåt i nya passet: Alice Cooper-Six Hours

5 kommentarer:

Tant Janet sa...

Det kommer bli jättebra när du väl får köra igång igen, själv tränade jag Body Pump i morse. Kram på dig!

CharmKatti sa...

Såg någon dig när du hoppade runt och förberedde passet?
Jag hade gärna tittat på och antar jag jag fått mig ett litet skratt:-)

imse sa...

Du får väl lägga in lite nya moment på passen, hopp på ett ben till exempel.

Katinka sa...

Vad duktig du är! Själv ligger jag liksom mest utslagen i soffan.

Storarvid sa...

Det blir säkert jättebra.
Hmm ska man inte VILA foten eehhh??
:-)