lördag 4 april 2009

Primavera!

Visst är det underbart..solen fortsätter lysa över våra bleka ansikten! Man blir glad i hela kroppen. Killarna börjar nysa,vårallergin är på väg...
Maja kråmar sig bland krokus ute i trädgården...
En bra dag att putsa fönstren på,så nu är det gjort. Härligt med rena fönster en sån här dag :)
Har hunnit med en kopp kaffe i solen på altanen också,underbart!
Det gör nästan ingenting att jag ska jobba nu i två nätter..jag fick ju denna soliga lördag...



Primavera!

5 kommentarer:

Mia S sa...

Ja du, vilken härlig dag det varit !
Jobba lugnt och kram på dig...

Katinka sa...

Nää, här är det mulet idag så det gjorde nog ingenting att du jobbade. Du fick ju en underbar dag igår.

anki sa...

Ja äntligen vår!
Vilken härlig katt. Våran hund njöt också i solen igår,idag blev han och husse dygnsura i regnet. Det blev ett bad för smutsig hund.
Ha en bra jobbar natt senare.
kram Anki

Tant Janet sa...

Underbart med katten som jäser sig i solen! Men idag regnar det här................

Anni sa...

Ja du, ibland undrar man ju om man har hjärnan med sig... Jag skulle ju berätta för dig att du hade en award att hämta hos mig, men jag hade så bråttom för jag trodde att jag skulle ut o motionera lite. Så regnade det o jag kom alldeles av mig. Kul att du hittade ändå!!!