onsdag 1 april 2009

April

Äntligen inne i April ! Sakta men säkert mot varmare tider. Idag har det ju varit riktigt varmt i solen. Vågade mej på ett joggingpass, ja jogga och jogga...jag lufsade väl runt sakta men säkert mina 5 km. Tyvärr känner jag av min lilla fotfraktur ännu,trots att det var så många veckor sedan...hm...
Det tar tid att läka...

Ja,det var jättekul att i går kväll få träffa gamla kollegor på Blå Porten! Vi var säkert ett 30-tal, som vi babblade! De jobbar på andra sjukhus i stan,och flera på mödravården. Kul att höra hur de har det! Ja,man hann ju inte prata med alla :)
Hann med ett besök i Vällingby idag också,blir lite nostalgisk när jag är där,mina första 10 år i storstaden bodde jag ju där,och nu är det så ombyggt så man känner knappt igen sig!
Själv ändrar man ju sig ingenting..eller ? Hihi...


3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Näpp, här ändras ingenting! Jag ser mig själv som 23, alltid:-)
Men andra kanske inte alltid uppfattar mig så...

Storarvid sa...

Alltid kul att träffa jobbarkompisar.
Välingby, Av någon anledning dyker Lennart Hyland och strofen Vällingby Vällingby, i melodi från "bjällerklang" men minns inte fortsättningen, i vilket sammanhang eller varför....
ÄNTLIGEN VÅÅÅÅR. O SOL!!!!
Nu jädrar ska "pontisen" ut på grönbete, eller snarare, asfalten....

Anni sa...

Blå Porten är ett trevligt ställe, snart borde man väl kunna sitta på deras uteservering också? VÅRKÄNSLOR!

Tänk om du hade svängt förbi hos mig när du åkte till Vällingby, det hade ju varit kul!
;-)