tisdag 31 maj 2011

Nytt sovrekord

Kl 18 så ringde min man från köket och tyckte jag skulle vakna! Jag har inte blivit störd alls av Sofias Änglar här bredvid, och det var en lugn natt på jobbet...men sova , det gillar jag! Det var bara att sätta sig vid middagsbordet och äta! Min man kom hem från Köpenhamn idag, och se vad jag fick! Äntligen en Chanel Mademoiselle,och en gåva från DKNY på köpet. Trevligt! Nu blir det stressigt att hinna till jobbet...


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Det måste vara lugnande med TV-inspelning

Anonym sa...

Lite lukta gott är aldrig fel. Fast det är sällan jag kommer ihåg att ta på mig det... :)

Helga - precious sa...

Vilken gullig man du har!

Mina dagar sa...

Så snällt av honom!
Jahaja då kan man ju kanske få en glimt på ditt hus snart då i televisionen;);)

Ha de så bra!
Kram