måndag 9 maj 2011

Tillägnas nattens änglar...

Döm om min förvåning när jag öppnade nästa bok som jag ska läsa och ser att den är tillägnad MIG bl.a!! Den bara måste vara bättre än Joyce Carol Oates bok "Älskade Syster", även om den heter: "Bedragen",skriven av Katerina Janouch.
Jo,min ländrygg har ju börjat spöka igen nu när jag börjat jogga,så idag var jag till en kiropraktor igen . De kan verkligen trycka på rätt punkter och dra i en så det knakar hej vilt,men skönt är det! Det gick bra att köra jympapasset ikväll,trots att ryggen fortfarande gör ont.
I morgon drar vi 8 tjejer från jobbet ner till Äs Herrgård i Julita,Södermanland. Där bor en kollega till oss (numera arrenderar de inte denna häftiga herrgård,de äger det!),och vi ska spendera dagen och kvällen där. Jo, jag vet, första semifinalen i ESC är i morgon kväll,får smygtitta lite på min Iphone...svtplay...





4 kommentarer:

Mollan sa...

Fint skrivet :)

Anne-Lie sa...

Så bra att någon verkligen visar att de uppskattar det ni gör - men det hoppas jag ni noterar lite oftare än när du öppnar just denna bok?

Helga - precious sa...

Det är ni verkligen värda! Kul!

Som vanligt har du nåt kul på G! Det låter mysigt...

Jag missar också ESC ikväll - jobbar. Maken ska spela in så får jag se det i efterhand...

Osloskånskan sa...

Jobbigt med ryggar som inte vill var med, hoppas den blir bättre!