lördag 13 augusti 2011

Caipirinha och Remember me

Skönt att efter motion och reklam igår få göra en god sommardrink innan middagen ,här är receptet på Caipirinhan .

Sen blev det filmtajm i soffan : Remember Me , som jag trodde var en tonårsfilm i början,men sen tog den sig, och ett väldigt oväntat slut gör att filmen får ett bra betyg från mej- 3 plus!

Idag är det dags för Midnattsloppet i stan, det känns konstigt att inte springa i år..:( Men , jag hoppas ryggen är bättre till nästa år!

Idag ska jag istället försöka jobba lite med höstens jympapass...men jag hittar alltid på andra saker att göra!

8 kommentarer:

4U2 sa...

Mycket jag skall göra men glömmer alltid vad jag tänkt prioritera! :)

Anna sa...

Drinkarna ser inte helt fel ut :)
Ska du in och kika på loppet i allfall??
Hur långt är loppet?
Kram

Anne-Lie sa...

Ser otroligt läskande ut! Ska upp och ta mig runt tjejmilen snart så får väl ta tag i joggandet lite!

Anonym sa...

Mmmm Caipirinha som är så gott. Jag har inte fått tummen ur att göra såna hemma... Men dom svalkade gott när vi var på semester i Brasilien för sisådär 5 år sedan... Hoppas du får en skön slapparhelg och tusen tack för alla goa kommentarer om mina bilder. Blir SÅÅÅ glad=) Kram

Eva sa...

Nästa år är du säkert igång igen =). Själv är jag nöjd med att vara igång med träningen. Håller alla tummar för att jag fortsätter med det också nu när jag börjar jobba.

Ha en superskön lördag!

Helga - precious sa...

Men som du frestas. Jag sitter på ett hotellrum i Luleå utan drink!!

Mina dagar sa...

Åh den där drinken hör till min favorit!
Jaha...var det igår dom sprang:O Vi brukar ju åka in ibland och stå och titta men iår glömde jag helt bort det.

Monica sa...

Smarrigt med Caipirinhan eller Mojito!
Men nu blir det bara vatten för semestern är över för denna gången.
Men om 2 veckor blir det Grekland :)