onsdag 24 augusti 2011

Tid för återhämtning

Tog en promenad när jag vaknade efter en intensiv natt på jobbet, var mycket trött efter 10 timmars spring i natt. Två förlossningar hann vi med i natt jag och min uska, och tusen andra saker! Med Rumers underbara röst i öronen blev promenaden i den ljumma sensommarkvällen som bomull för kropp och själ. Rumer påminner om vår skidresa till Järvsö som några på jobbet och jag gör varje år, lyssnade bl.a på henne då. Snart dags att boka stuga till nästa år!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Blåklinten sa...

Ja, jag kan jag tänka mig att det föds en del nya liv och jag minns hur det var när jag fick min första i december-89 strax innan jul, hur lugnt som helst jämfört med andra som kom i maj-93.
Då var det trångt.
Visst är det härligt med kvällspromenaderna håller helt med dig.

Mia S sa...

Vad bra att ni överlevde maten från glömda kassen :)

Promenader är skönt i "nästan" alla väder..
Kram

4U2 sa...

Måste få maken att lära mig ladda i min MPR, till mina tråk promenader! :)

Anna sa...

De spännande jobb du har!
Vilken månad föds de mest barn?
Kram

Eva sa...

En promenad kan rensa hjärnan och det är ofta välbehövligt!

Kram till dig

fialia sa...

Härligt jobb du har när allt går väl, kul att ha en resa att se framemot.
ha de Fia