torsdag 25 augusti 2011

Planeringsmöte på Belgobaren

Inga problem med att sova i natt hade jag, helt slut efter två jobbnätter. Men vaknade redan vid 06.40!! Låg och snurrade i över en timme, provade spikmattan ( brukar alltid somna på den), så till sist somnade jag om och vaknade.....11.30. Så man kan säga att jag är utvilad nu!
På eftermiddagen var det dags för planeringsmöte med kompisar i stan,vi hamnade på Belgobaren
,där det fanns mycket belgisk öl att välja på! Till middag valde jag rimmad lax och dillstuvad potatis-som fanns under all lax, mums! Medans vi åt och drack så planerade vi vår Londonresa, som snart går av stapeln. Vi ska bl.a se Proms in the park, vet inte mycket om det..ska bli spännande i alla fall! I september händer det MYCKET...puh, undrar hur jag ska hinna med allt?

2 kommentarer:

Mina dagar sa...

Men guuuuud så gott det där ser ut!!!
Och ölen mmmmmmm.....
Kul att få åka iväg med vänner till The London:)

Kramar Eva

fialia sa...

Åhhh London, så roligt!!!
Tack för gratulationen till vår 25 årsdag,
ha de Fia