torsdag 25 juli 2013

Efterlängtad katalog!

I brevlådan kom så äntligen taxfree katalogen, så att jag ska förstå att även jag ska få semester denna sommar! Börjar kännas lite jobbigt nu att vänta så länge. Fler och fler kommer tillbaka från sin semester på jobbet utvilade och fräscha. Men ,men, den som väntar på något gott! Efter en singelnatt är jag nu ledig till nästa vecka, inte helt fel det heller- men då blir det i stället ett intensivt race innan semestern om dryga två veckor. Nu grilla och njuta av sommarkvällen...

9 kommentarer:

Mallan sa...

Ja :-) Själv tillhör jag också den skaran som återgår till jobbet nästa vecka :-(

JaanaM. sa...

Njut nu av värmen och solen! :)

Anonym sa...

Tack för påminnelsen - måste tänka på att beställa innan helgen.

/ett stenkast, som inte heller idag kan vara annat än anonym

BP sa...

Vi åker ju nästan alltid på semester när ingen annan gör det - under hösten alltså. Hrlt underbart!!! När alla andra är bleka och trötta så är man fräsch när man återvänder till jobbet:/)

Å du, skippa taxfree katalogen. Det gör vi slltid. Det är nåde roligare och billigare att köpa på plats. Man slipper t o m bära på rubbet;-)

Shamrock sa...

jag tycker att det är bättre att ha sen semester och ha något att se fram emot än att ha tidig. Då känns det som att sommaren är slut när man kommer tillbaka. Framför allt skulle jag vilja ha mycket mer semester

Anna sa...

Åh den absolut roligaste katalogen att få i brevlådan. :)

Anonym sa...

Åh nu blir jag ju sugen på att resa igen! Hoppas du får en underbar semester. Själv börjar jag jobba på måndag. Triiiist!

fialia sa...

De e samma här, kollegorna droppar in en efter en, vi åker i september.
Men visst e de skönt att ha semestern kvar ändå? jag har två veckor sen åker vi i vinter igen.
ha de Fia

Singelmamman sa...

Själv är jag väldigt nöjd med min sena semester! Ha en fin helg!