onsdag 11 februari 2015

Planerar resor i vår...


Sovit som en stock i natt, när klockan ringde vid 10 -tiden så vände jag mej helt enkelt om i sängen och sov vidare! Så det blev mer brunch än frukost vid 12-tiden i solens sken, underbart att vara utvilad. Idag har här spånats om framtida resor i vår. Längtar efter sonen på Malta, så en resa börjar nu planeras in i mars då jag är långledig. Hittade en "Let´s deal " -halva priset på Söderfors Herrgård med  eftermiddags the, tre rätters och vinpaket, som ska bokas i april. Så kul att ha något att se fram emot! Snart är det dags för mello-resan till Östersund också, för att inte prata om Wien resan i maj, där semestern nu är beviljad!!
Ikväll blev det lite träning på mitt kära Friskis&Svettis, hamnade på ett IW intervall pass, svettigt värre!

6 kommentarer:

cissi sa...

Oj, våren verkar verkligen var fullbokad....och som du säger är det ju trevligt att ha något att se fram emot. :)

BP sa...

Japp, det är toppen att ha omika resor att se fram emot! Å du är duktig på att välja resmål kan jag säga:-)
Så skönt att Wien resan fick ok på jobbet!

Anni sa...

Söderfors, ja där har jag varit på just ett sådant paket. Inte dumt alls!

Och reseplaneringen pågår för fullt även här - den delen är ju också så rolig! Både vårresa, sommarresa och storstadshelg är inbokade nu :-D

Ama de casa sa...

Vad roligt att ha så mycket skoj att se fram emot! :-)

Susanne sa...

Det är nästan ett måste att lite planerat framåt. så härlig att räkna ner dagar.
Kram

Anonym sa...

Susanne - Det är ju lite svårt att
planera bakåt. :)
OK - ursäkta!

Ruth i Virginia