fredag 6 februari 2015

Utvilad

Maja som inte gillar vintern tyckte dock det var skönt med solen idag (strunta i de skitiga fönstret!)

Tänk va lite sol kan göra, man blir allt lite gladare!

Hann ta en kort promenad idag innan solen gick ner.

Mycket snö är det!
Det var knappt jag hann se solen idag, för det blev över 10 timmars sömn-underbart! När jag vaknande var klockan över 11, och jag riktigt utvilad, underbart!!!  30 sekunder av varje mello låt går inte att säga hur bra de är, får återkomma med tips på låtarna som går vidare efter kl 14 i morgon, då släpps de i sin helhet tror jag? Men jag tror att Rickard Söderberg och Elize har en låt i min smak!

6 kommentarer:

BP sa...

Jmen visst gjorde solen susen idag. Jag menar, vi nollåttor är ju inte bortskämda med den varan direkt. Det var t o m klar himmel ikväll... för två timmar sedan alltså...

10 timmars sömn ska jag unna mig imorgon efter mottot "I'm worth it because I deserve it". Japp det gör jag - och du.

Ska lita på dina Mello-tips. Är ju inte sådär värst intresserad som du vet.. men grupptrycket blir allt starkare;-)

JaanaM. sa...

Åh, Lilla My hänger mest på balkongen, gillar inte snö heller...

Skönt med sol! Eller hur! Och att vara utvilad!

Ska spana lite på Mellot idag! :) Kul att få lyssna in låtarna.

Ama de casa sa...

Jag brukar inte tjuvlyssna... Och jag undrar om jag kanske ska skippa hela Schlagern i år?

Haha! Vem försöker jag lura?
:-)

Shamrock sa...

Japp, solen gör verkligen skillnad. På joggingturen i morse tittade solen fram och allt gick plötsligt så mycket lättare

Villa Frejas bokblogg sa...

Sol och snö är en underbar kombo så här års.
Ska bli kul med mellon ikväll.

fialia sa...

Sol, ja. Visst blir man piggare.
Så skönt att du fick sova ut.
ha de Fia