torsdag 26 februari 2015

Spring på natten,IW på kvällen...

Sådär ja, tre nattpass gjorda. Full rulle i natt med ny bm.stud. Vi fick en fin förlossning, men fick inget i magen förrän klockan var 02.30! Nåja,sovit gott idag och pallrade mej iväg till mitt IW pass på F&S när jag vaknade. Nu har jag lyssnat igenom de fjuttiga 30 sekunderna på veckans låtar i mellodeltävling 4. Svårt att säga vem som vinner, men jag tror minsann att Måns mumsmums Zelmerlöw ligger bra till! I morgon bitti måste jag vara redo vid datorn klockan 09, då släpper de nämligen flera biljetter till finalen i Wien!!!

3 kommentarer:

fialia sa...

Åhh så du ska dit om du får biljetter, håller tummen.
ha de Fia

BP sa...

Trodde att din kompis redan grejat biljetter till Wien. Om inte så håller jag verkligen tummarna för dig att du fixar det!

Ama de casa sa...

Jag trodde också att du redan hade biljetter till Wien?

Undrar om jag kommer att kunna titta på delfinalen imorgon... Beror på vilken speed det är på nätet då.
:-)