måndag 16 mars 2015

Rebel Heart Tour

Såklart sov jag i morse kl 09 när biljetterna till Madonnas konsert i Stockholm släpptes. Men strax efter kl 10 så satt jag vid datorn och fick tag på biljetter, fast såklart inte så bra platser, men men...vad gör väl det, det ska bli så kul att få se henne live i höst!
 Idag så bytte jag ut en låt i mitt jympapass och satte in Måns Zelmerlöws "Heroes" -funkade jättebra!
Serien "Jordskott" på TV ikväll, en resväska nere från vinden- dags att planera inför Malta resan på onsdag, härligt!!! Inlägg 11/ blogg 100

6 kommentarer:

Ama de casa sa...

Vad kul att du fick tag i biljetter! :-)

Skönt och kul att få komma ner till Malta igen :-)

Soffie sa...

Va skoj att se Madonna.jag har sett henne de gånger hon varit i Sverige så jag ska med kolla efter biljetter.

cissi sa...

Jag ser också på Jordskott, kul med en serie som bryter av från det vanliga lite.
Ha en bra dag!

BP sa...

Grattis till biljetterna! Bra jobbat där!
Visst är Jordskott helt suverän. Brukar inte följa serier, men den här är makalöst bra. Rena Stephen King stil!
Malta - härligt! Avis! Men Anita är ju i Stockholm just nu...

Rantamor sa...

Du grattis till biljetten det kommer säkert att bli kul,
och lycka till på resan till Malta också.

Tjingelingen från Rantamor.

Anonym sa...

Gillar du verkligen Madonna?
Läste att hennes senaste släpp
var uruselt - som om hon försöker
vara den hon var för längesen,
men jag vet ingenting om henne, utom
det att hon klär ut sej i underliga
kostymer.

Malta låter mycket bättre! :)

Ruth i Virginia

Ruth i Virginia