söndag 21 juni 2015

Skyltsöndag i juni

Undrar vart man kan köpa denna t-shirt?

Det är ju skyltsöndag,som BP förvaltar åt Pumita, och jag hänger på. På min (väldigt ) korta promenad idag när jag vaknade sent omsider, (behövde lite luft),så blev jag glad att se lite skyltar-dessa satt på förskolan här i närheten- bokstäver med teckenspråket minsann!

Den här gamla skylten hänger lite överallt här i området, varför tar inte de som satt upp dem ner dem?
Denna midsommarhelg går mot sitt slut, och det gör även min jobbhelg-en natt till to go!

9 kommentarer:

BP sa...

Alltså t-shirten är ju skitcoolt! Den måste jag nästan googla:-)

Skyltarna på förskolan är inte bara bra, de är roliga också. Det ska böjas i tid här. Utmärkt!

Å visst är det så himla tråkigt är man inte ta ner/bort skyltar som är inaktuella. Hur många gamla valaffischer har man inte sett ungefär ett halvår efter valkampanjen.

Toppen skyltar Susjos! Tack för att du är med och tack för länken:-)

Comsi comsa sa...




Neeeej, jag som hade tänkt att klara mig utan att äta nu på kvällen, så kommer jag in här och får syn på all denna goda mat, hur skall detta gå? ☺

Kramen ♥

DEcdia sa...

Jag googlade på midwife och t-shirt, det finns en massa roliga att köpa där ute. :)

JaanaM. sa...

Härliga skyltar, tror jag ska leta rätt på bokstäverna... :)

cissi sa...

Läste om er midsommarnatt på jobbet.....ni hade allt massor av god mat ni med! :)
Snygg t-shirt.....skulle passa dej ypperligt!
Ha det fint!

Kicki sa...

Skylten gäller kanske nästa år också!;)

Ama de casa sa...

Haha! Jag hade samma kommentar på tungan (i fingrarna?) som Kicki - den är kanske aktuell snart igen, skylten. Tiden går så himla fort nuförtiden :-D

fialia sa...

Såna T-shirt skulle ni ha:) Så bra med teckenspråk skyltar.
Nu ska jag gå på mina nätter efter en härlig ledig långhelg.
ha de Fia

Kolonilotta sa...

Den där t-shirten måste du bara köpa! :)
Kramis!