onsdag 5 augusti 2015

Måndag gör jag ingenting, tisdag ser jag mej omkring, onsdag går jag ut och vankar...

Måste ju också visa halsbandet som jag köpte hos Anni igår, visst är det fint?!  Idag är jag lite trött, och lunchen med väninnan ställdes in. Har ju massor av saker som ska göras innan vi åker på fredag, och jag har idag gjort...ingenting!!!! Förutom klippt gräsmattan och ska väl kanske skriva ner allt som ska göras innan fredag!!! Haha!!! Så skönt att veta att jag är ledig...och ska väl hinna med att göra det jag ska...

9 kommentarer:

Comsi comsa sa...



Halsbandet är jättefint, har varit i den affären några gånger, mycket fint att köpa finns det där... =)
Så kul att du klev in där och kramade om din bloggvän.

Kramen ♥

BP sa...

Ett jättefint halsband Susjos - å blått är ju faktiskt en "ny" färg för dig. Borde passa perfekt i Grekland dessutom;-)

Att inte göra någonting är helt underbart! Å precis det lär du få göra de närmaste fem veckorna. NJUT!

Ama de casa sa...

Superfint halsband! Det skulle passa att ha i smurfbyn ;-)

Skönt att ta en ledig dag på semestern också :-)

Ama de casa sa...

sv: Båda sjukhusen här i Torrevieja är jättefina. Och det där med att få egen kuppe med dusch, toalett och gästsäng är väldigt lyxigt. När man byter avdelning (ex från "allmän" till "kirurg") så flyttar man inte på sig, utan läkarna söker upp en i det rum där man hamnade från början. Det känns tryggt, för då är det samma vårdpersonal runt ikring en hela tiden. Dessutom hittar man hem ifall man ger sig ut på promenad. Haha!
:-)
Antar att det kanske inte funkar på större sjukhus, men båda här i stan är relativt små.

Anni sa...

Hoppas att ni kommer att trivas tillsammans!
Jag har också en hel lista på allt som jag ska hinna/orka göra imorgon. Men "imorgon är en annan dag" :-)

Kolonilotta sa...

Allstå vilket vackert halsband!
jag är en stor älskare av lite större halsband och det där fastnade jag verkligen för!
Kanon snyggt!
vad härligt för er att få komma iväg på Fredag.
Önskar er verkligen en underbar resa!
Kram Susanne

Mia sa...

Ni ska får en presentation om mig och jag ska ändra på det i min blogg också. Jag är en mamma, fru som är 44 år och har två barn. Jag är sjukpensionär och lever på sjukbidrag. Vi bor i en villa på landet med skog och sjö. Egen mark. Har en sysselsättning genom kommunens pyskatrin. Är där några dag där. Trivs väldig bra där. Mina intresse är: familjen, hälsa, djuren, hundarna, hästarnar, segling, träffa nya människor, pysslar, vara kreativ m.m. Är det något ni undra över så hör av er. Har det till godo!

Finaste mattan sa...

Stort grattis - du är en vinnare, kära du, i bloggen FINASTE MATTAN!

Kramar!

Mia & Mian

Susjos sa...

Nämen oj Mia och Mian på bloggen Finaste mattan, har jag vunnit?! Tusen Tack!!!!