söndag 2 augusti 2015

Skyltsöndag-panik

Kom ju på att det var söndag när jag vaknade på eftermiddagen. Varför fotade jag inga skyltar när jag var ute i torsdags???? Fick lite panik, och började leta här hemma och hittade dessa mello-vykort...hm, de får duga idag, och tackar BP för den roliga utmaningen på söndagar!



Idag har maken visst varit i Luleå och lagat flygplan, fick denna bild ,som ju faktiskt har i alla fall tryck på jacka och väst,som väl kan hänga på denna skyltsöndag? 

Sista bilden gör mig som ingift faster stolt! Makens brorson spelar solo mellan Brolle och Nanne på Gröna Lund i programmet Sommarkrysset, som jag inte såg eftersom jag jobbade!
Sådär ja, nu skulle egentligen min semester börja,men eftersom jag bytte bort torsdag natten så jag kunde gå på schlagerpride- så har jag en natt kvar att jobba,men inte i natt- nej, i morgon natt så gör jag min sista natt innan semestern...och nu...nu känner jag verkligen för att ha semester väldigt snart!!!

7 kommentarer:

BP sa...

Alltså Susjos - vilka TOPPEN skyltar. Helt ditt stuk ju! Tack för att du skyltar och länkar. Du är sååååå bra på det faktiskt - ja, på båda delarna då;-)

Himla kul att även maken din verkar "hänga på" Skyltsöndagen och verkar ha den i åtanke när han är på jobbet. Det kallar jag för framgångsrik uppfostran:-)

Å så himla kul att det där med schlager och glamour verkar ha gått i arv i din och makens familj. Du kan vara sååååå stolt.

Bara en natt kvar - den klarar du. Sedan har du ju två semestrar att se fram emot - bara en sådan sak:-)

JaanaM. sa...

Snart har du din semester här!

cissi sa...

Så härligt att snart ha semester. Jag börjar min om två veckor och det ska bli så skönt!

Comsi comsa sa...




Tycker du har väntat så länge på din semester och fortfarande jobbar du, nu måste den väl ändå vara nära....

Önskar dig en fin början på nya veckan!

Kramen ♥

Ama de casa sa...

Jamen att byta den natten var det ju KLAAAART värt! Vilken kväll (och natt ;-) ) du fick!

Jag blir sååå himla sugen av dina schlagerskyltar, jag som ligger här och tycker synd om mig själv - på tom mage... ;-)

sv: Tack så himla mycket för din info! Det dom har petat i mig är sockerlösning (mest) och saltlösning (emellanåt). Dessutom petar dom i mig smärtstillande och antibiotika. Fast det smärtstillande behövs nog inte längre egentligen. Har i alla fall inte behövt plinga på "refill" på dom senaste två nätterna :-)

Mias Mix sa...

Passande skyltar för dig :) Har ju förstått att mello är ditt stora intresse! Vad kul med brorsonens spelning!
Och vilket sött kort på sonen i förra inlägget. Min son är också 23 år.
Hoppade skyltningen igår, hann liksom inte med. Ha en fin vecka.

Guldkryckan sa...

Grattis till det fina vädret lagom till din semester....sån tur har inte jag haft...men det är ok ändå :)

Brolle o Nanne ja..såg det på tv i väntan på Lottot där...de är bra faktiskt...kul med ditt släktskap där....häftigt :)

Ha en superb vecka nu då och må solen skina över dig varje dag.