fredag 4 november 2016

Vår bästa tid är nu



Älskar att få sova till jag själv vaknar, få äta frukost i sängen och spela Wordfeud!

Inte så sugen på en joggingtur i kylan, men det känns ju alltid bra efteråt, så det är bara att bita ihop. Men herregud så svarta ögonbrynen är...och jag som ska jobba hela helgen, kommer att skrämma slag på både personal och patienter! Puh, kan man ha pannband på sej på jobbet för att skyla dem något??!!!

En jämnårig jympaledare la ut denna text på Facebook som hon satt och läste hos frissan. Gillar också Lill Lindfors trevliga svar om den bästa åldern..hihi!!!



13 kommentarer:

BP sa...

Vilken härlig början på dagen - frukost i sängen! Å du - vilka läckra sängkläder! Min favofärg ju:-) Var har du köpt dom?

Ögonbrynen är aningen mörka. Du kanske kan "lätta upp" dom en aning med "färg";-)

Lill Lindfors är en väldigt klok kvinna. Hatar denna åldersfixering. Är man ung i sinnet och har barnasinnet i behåll är man "evigt ung" brukar jag säga. Att sedan kroppen säger nå't helt annat är en annan sak;-)

znogge sa...

Precis så ska en dag starta! Det är extremt behagligt att börja dagen i egen takt hur man nu än gör det. Här blev det te och en pudding vilket passade mig perfekt.

Åldersfixering är tyvärr vanligt i dag. Personer med gedigen kompetens ratas för att födelsedatumet säger några siffror...

Ha en bra jobbhelg!

Comsi comsa sa...


Se det så här istället, att nu kommer bebisarna ut fortare för nu ser dom dig bättre. :)) skojar bara, om ett par veckor kommer färgen vara lagom. :)
Det är inte roligt när ungtupparna sitter och dömer ut en och säger att man är förbrukat. Ha ha ha, skojar igen... Kram på dig söta du ❤

Ama de casa sa...

Wordfeud... Nu blev jag sugen igen, men jag ska INTE börja om! Nej. Det ska jag inte... Tog alldeles för mycket tid, har en tendens att drabbas av speldjävulen (dock aldrig på nåt som kostar pengar, tack och lov... :-) )

Haha! Har alltid gillat Lill, och nu steg hon ännu mer i min aktning :-D

Susanne sa...

Underbar start på morgon.
Ha en här,IG fredag.

Geddfish ♥ sa...

Det var en fin frukost, men jag gillar inte att äta i sängen.
Annars gillar jag frukost i lugn och ro i en mysfåtölj. Spelar också gärna WF sådär lagom, ingen press. Det enda jag spelar.
Jag fick smörja mina mörka ögonbryn, de skickade med en vaselinsalva.
Har alltid gillat Lill, hon är härlig. Åldern är bara en siffra.
Fredagskram!

Ditte sa...

Visst är det skönt att inte ha någon klocka som väcker en! Och att rå om sin egen tid.
Jag gör ju det numer och trivs med det.
Men har ett helt yrkesliv bakom mig från 21-62så nu njuter jag av att inte helst ha tider att passa. (Men ibland så...)
Hurtigt med ett joggingpass! Men kommer en iväg s kanske det är ok. Jag går ju...
Lill Lindfors gillas här också och 1,6 miljoner klubben är jag också med i. Och visst är ålder egentligen bara siffror och säger inte så mycket.
Pannband på jobbbet? Tja, varför inte! Mne det är nog mest du själv som tänker på dina ögonbryn...
Kram!

JaanaM. sa...

Snygga dina ögonbryn är!
Hoppas joggingturen gav energi. Kanske dyker jag upp på något av dina pass i veckan.

Ami sa...

Visst är det skönast när man får vakna av sig själv!
Och Lill Lindfors gillar jag också )

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt, det bästa sättet att vakna på.

HWIT BLOGG sa...

Härligt inlägg och du ser sååå pigg ut!
Önskar dig en skön kväll...
Kram från Titti

House and Garden by Bia sa...

Man är inte äldre än man gör sej kära vän ;))...men kroppen kan nog strejka ibland...det är väl det som är det tråkiga !!....men sinnet kan ju vara hur ungt som helst, hihi...
Önskar dej en fin och mysig helg !!
Kram

Kicki sa...

Så mysig blogg. Tittar in här för första gången. Älskar din frukostmeny, använder mej av nästan densamma. Fina bilder och en positivitet, gillas mycket kram