måndag 30 oktober 2017

Att bli filmad...



Har försökt lägga in en video från filmen, men det gick inte,och nu har jag för lite tid kvar att prova på...nattjobbet kallar!

Men hu vad det är jobbigt att se sig själv på film, jag borde ju har vant mej, för har ju blivit filmad några gånger,men nej, det känns som att det blir värre och värre!!!


Lägger ut några väl valda foton istället....uppföljningen har vi inte haft ännu! Nu ha rjag jympat ikväll igen,utan kamera (så skönt)..och strax mot jobbet!



6 kommentarer:

Ditte sa...

Visst är det lite jobbigt att bli filmad men när uppföljningen kommer så brukar det bli bra.
Du kan ju det här och med din entusiasm och kunnighet så kommer du långt. Väldigt långt!
Önksar dig en lugn jobbnatt.

BP sa...

Hahaha! Alltså efter att jag sett alla dina bilder så tycker jag nog att du ser mest "bekvämt" ut på det två sista bilderna;-)))

PS. Vilken energi, spänst och muskler i det här inlägget... Avis - moi?! Jap det är jag faktiskt....

Ama de casa sa...

Ser ju hur proffsigt ut som helst! :-)

Ha en fin hall-å-vin :-D

znogge sa...

Med mina ögon ser du i alla fall väldigt proffsig ut! Själv gillar jag inte alls att bli filmad vilket syns på hela mitt kroppsspråk.

God tisdag!

Ami sa...

Jag tycker du ser väldigt proffsig ut....och det är du ju också :)
Kram

Susanne sa...

Ser mycket proffsigt ut tycker jag iaf