tisdag 26 juni 2018

Liknande dag i Rhodos dag 5

 Har verkligen vänt rätt på dygnet nu, är trött på kvällarna och vaknar tidigt på mornarna. Som vanligt begav jag mej ut på min joggingtur, medans maken gick till det svala gymmet för att svettas på sin crosstrainer. Frukostbuffén smakar ljuvligt efter träning, min favorit där är deras omeletter som de gör   medans man väntar! Vid 12-tiden är det dags för skön vattenjympa. Idag provade jag den grillade fisken till lunch, den var supergod. På eftermiddagen kom molnen lite överraskande , men jag hade fått tillräckligt med sol på förmiddagen, så det var bara skönt med moln. Vid middagstid hade det klarnat upp, så vi fick se solnedgången på vår väg till middagen, som idag blev en god Stifado!
Vidare till en ny sportbar för kvällens två matcher... vi kan följa båda matcherna, och även här gör de goda caipirinhas!






5 kommentarer:

BP sa...

Ytterligare en perfekt dag med andra ord:-) Kul att ni följer matcherna! Å imorgon hoppas vi väl på att Sverige inte gör "en Island" - igen alltså.
Fortsätt och NJUUUUUT!

Steve sa...

Det finns inte mycket att tillägga här. En njutbar semester har ni. Blir det kindmålning idag igen? Heja Sverige!

Susanne sa...

Det låter som om ni har en underbar semester

Ami sa...

Dagarna ska vara precis så härliga på semestern :)
Kram

Ditte sa...

Sköna dagar och fint att se vad som händer och vad en har lust med. Ni verkar få till en bra blandning. Och fotbollen vill man ju se. Håller nu timmarna för Sverige mot Mexico.
Önskar er fortsatt fina dagar.
kram!